Külföldi kalandjaim

Porridge

2015. december 11. - Triekie

Végre rávettem magam, hogy megkóstoljam a porridge-ot, a skótok odáig vannak tőle. Eddig nem találtam gusztusos állapotban, de ma. Végre úgy nézett ki, hogy muszáj volt megkóstolnom. Hát nem is tudom. Nem volt jó, de rossz sem. Tettem hozzá fahéjas cukrot, de úgysem az igazi. Talán 3-4 kanállal lehet belőle enni, a többit ki kell dobni. Hogy miért? Nekem legalábbis ez nem ízvilágom. Lehet ha jam-et teszek hozzá, akkor ad valami ízt, de olyan volt, mint mikor csomós a gríz és a csomókat eszed belőle. Vagy lisztet, nem is tudom mihez hasonlítani. Fura volt az íze, hát nem tudom. Lehet meg kéne kérni a szakácsokat, hogy tejjel csináljanak nekem egyet tányérral, majd azt megkóstolva úgy ízesítgetni, hátha elkapom azt az ízvilágot, amivel meg is tudom enni.

Ki kóstolta már? Milyen élménye van?

A vizesféle verzió nem az igazi, pedig olyan jó nézni, ahogy a vendégek eszik, úgy megkívánja az ember, legalábbis én így voltam vele. De legalább már elmondhatom, hogy 9 hónap után eljutottam arra a meghatározásra, hogy megkóstoljam.

A bejegyzés trackback címe:

https://kulfoldi-kalandjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr368156654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása