Külföldi kalandjaim

Első agyfagyás

2015. december 23. - Triekie

Vicces, de amikor tudom, hogy munka után 2 szabadnapom van egymás után, akkor minél inkább azon vagyok, hogy gyorsan teljen az idő, így gyorsabban megyek. (Mintha az idő ettől múlna)
A ténfergésem közepette, jött egy négy tagú család, anyuka két gyerekével meg gondolom a nagymamával. Már a szobaszámnál rosszat jelöltem be, így rákérdeztem, hogy akkor még csatlakoznak-e hozzájuk, erre megismételte nekem megint a szobaszámát, mint valami fogyatékosnak. Kellemetlen volt, de nem is foglalkoztam vele, leültettem őket, majd szuperül kiszolgáltam őket kávéval, a kiskölyköket meg forró csokival. Azért az első forró csokim profin sikerült. Mivel megint egyedül voltam az étteremben, és néha talált be a hotel manager, hogy kell-e segíteni vagy nem, ezért nekem kellett mindent megoldanom. Igazából itt annyira örültem neki, hogy pont a konyhában lábatlankodott, mert nem értettem a vendéget. Kétszer megkérdeztem, hogy mit akar, nagyokat pislogtam rajta. Backed roll, kérdezem magamban mi a f*szom az? Erre bent a konyhán, nagy beszélgetésünk közben mondom neki, hogy vegye már fel a rendelésüket, mert ha fejbe csapnak, akkor sem fogom érteni. Erre elkezdett rajtam röhögni. Röhögtem én is, mert mondom ez nagyon gáz. Pillanatok alatt kiestem a ritmusból és fagytam le, hogy egy olyan valamit kérnek tőlem, ami azt se tudom mi. Még ha jól is értettem volna. Majd nagy vigyorgás közepette visszajön a konyhába a hotel manager és röhögve közli velem, hogy Backon roll-t kérnek. Még mindig hülye fejet vágok, mert fogalmam sincs mi az, majd elmagyarázták, hogy olyan pufi zsömle, amit otthon a Go-go hamiban van. És ebbe tesznek bacon-t. Szóval végeredményképp egy zsömle benne egy bacon-nel. Mondom jó, végül a poén, hogy a kissrác kiette belőle a bacon-t a zsömlét meg ott hagyta. Hát ezen sírva röhögtünk a hotel manager-rel. Mondom neki, hogy nem értem minek akarta, ha csak a bacon-t ette meg, ezt mondta ő is, hogy látta, és ő sem érti.
Végül egyedül csináltam meg mindent, megterítettem, pakoltam el a büfé asztalról, feltöltöttem mindent, megszámoltam a koszos asztalterítőket, majd épp indulnék, hogy végre a szabadnapjaimat élvezzem, amikor megállít a hotel manager-rel, hogy bacon roll. Megint jókat röhögtünk rajta.
Azért visszaemlékezés, ugye az előző helyemen, ahogy nem értettem valamit elhordtak a sárga földig és áttettek housekeeping-re, itt meg egyszerűen kiröhögött a hotel manager. Semmi gúnyos, vagy rosszindulatú beszólása nem volt, hanem elpoénkodta. Szerintem ez a legjobb munkahely, és a legjobb vezetőség. Mindenesetre nagyon jól szórakoztunk, főleg a bacon roll-on. Ez fog életem végéig kísérteni.

A bejegyzés trackback címe:

https://kulfoldi-kalandjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr898194836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása