Külföldi kalandjaim

Az edzés elengedhetetlen

2015. november 30. - Triekie

Megfogadtam magamnak, hogyha kijövök, akkor edzeni is fogok, hogy kicsit leadjak a súlyomból, mert otthon rengeteget híztam azzal, hogy őszintén szólva csak otthon terpeszkedtem és ettem a jobbnál jobb kajákat. Vettem is futáshoz nadrágot, hogy ott legyen az akarás dolog. Sajnos cipőt nem találtam, szerintem be se fért volna a táskámba, de azt vettem idekint. Szerencsém volt, mert 80 fontról volt leárazva 24 fontra, így elég sokat megúsztam, ráadásul nagyon tetszik és még megy is a kabátomhoz. Na, nem mintha abban futnék. A futás annyiból állt, hogy az első két nap lementem, aztán abbahagytam. Egyrészt nincs akaraterőm, kitartásom, másrészt annyira fárasztó a munka, hogy inkább elfekszek aludni. Futkározok én eleget az étteremben, nem igaz? Lemegyek futni, mikor érzem magamban az erőt és akkor 1 órán át csak edzek, amit tudom, hogy nem jó, de ezt kívánja a testem. Most, hogy beállt a tél és a hó, nem hiszem, hogy elmegyek futni, maximum beiratkozok az uszodába úszni, mert egyrészt csúszik minden, másrészt meg hideg van és melegítőben elég hamar megfáznék, amit viszont nem szeretnék. Ezért is gondolkozok az úszásban, vagy a szobámban lévő edzésre, ami megint csak elmarad valami kifogás miatt. Fogytam így is, érzem, amikor felveszem a nadrágomat, már az övem legutolsó lyukába kell csatolnom, hogy ne essen le rólam. Ami bosszant, hogy a combomról kéne fogynom és akkor tök jól el lennék.

A legrosszabb, hogy mivel kisváros 5 perc alatt a boltban vagyok, ami ugye a szigeten min fél órás séta volt csak oda és drágábbak ott a cuccok, mint itt. Így megesik, hogy olcsó csokikat veszek, vagy akciózott mars, twix szeleteket, csipszeket. És mikor a legjobb ezeket elrágcsálni? Mikor filmet nézel este 6 után vagy akár éjfélkor. Ilyenkor könnyen szaladnak fel a kilók. Na igen, de lusta vagyok, ugyanúgy, ahogy az angolhoz sem ülök hozzá, inkább feliratos filmeket nézek és rádiót hallgatok, mikor sétálni indulok. Ti is úgy érzitek, hogy túlságosan is elkényelmesedtem? Hát, persze, mert jobbára nincs semmi dolgom. Azt a pár órát, amit le kell dolgozni, túl élem, a többiben pedig úgy élek, mint egy kis király. Semmire sincs gondom, hiszen minimálisat fizetek egy nagyon jó szobáért, ahol kád is van, igaz, hogy van egy-két hibája, a túl hangos szellőzőrendszer és a folyó csap például, de még mindig jó hely. Plusz az adó is kevés, így mindig marad a zsebemben 1000 font, ami nettóként nagyon szép összeg. Őszintén szólva, igen. Elkényelmesedtem!

A bejegyzés trackback címe:

https://kulfoldi-kalandjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr948128684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása