Külföldi kalandjaim

Szoba átrendezés

2015. december 11. - Triekie

Annak ellenére, hogy nem ízlett a porridge reggel, úgy döntöttem, hogy kézbe veszem az ügyet a szobámat illetően. Sokáig nem bírom, hogyha a bútorok, meg úgy minden egy helyen vannak. Számomra unalmassá válnak. Szóval fogtam magam, és szereztem egy nagy kukás zsákot, hogy a már kukából kifolyt szemetemet, amit kb. 2 hete gyűjtögetek, kidobjam. Amint ezzel megvoltam az ágyakkal is kellett valamit művelnem, mert unalmas volt és túl sok helyet foglaltak. Így az egyiket a falnak toltam, a másikat pedig beraktam az asztal helyére, szintén a falnak tolva. Az asztalom viszont most ott van, ahol az ágyam volt. Sokkal nagyobb helyem van, akár táncolni is lehetne, vagy twisterezni. Szeretek twisterezni.

Viszont, majd legközelebb a szoba átalakításkor, megkérek valakit, hogy toljuk el a szekrényt, mert még ennél is nagyobb helyet tudnék csinálni, hogyha elbírnám tolni a szekrényeket. Gondoltam arra is, hogy a felesleges ágyat kitolnám a folyosóra, hisz nincs szükségem rá. Az meg teljesen kizárt, hogy valakit berakjanak mellém. Viszont az egyik lámpának a konnektorja pont az ágy mögött van, és a zsinórja persze, hogy nem ér el odáig. Úgyhogy ezt még valahogy máshogy kell megoldanom. Talán egy hosszabbítóval, de nem éri meg, mert ennek harmadikféle variácója van, így biztos, hogy nincs ilyen a boltokban. Pech!

Még arra is gondoltam, hogy az ágyat valahogy felállítom, és eldugom a szekrény mögé, de majd még ezt kitalálom, hogyan is legyen. Csak nehogy bejöjjön a vezetőség, és meglepődjön, hogy szétbombáztam a szobát. De hát így tetszik. Viszont a zuhanyt nem bírom megcsinálni. Hiába sikerült ellesnem pár dolgot az előző munkahelyemről, nem lehet szétcsavarozni a csapot, így a folyamatos szivárgást nem tudom elzárni. Fogalmam sincs, hogy mit tehetnék oda, mert a tömítéshez szét kéne szedni, amit ugye nem lehet. Még azon gondolkoztam, hogy pillanatragasztóval beragasztom a lyukat. Aztán majdcsak arra leszek figyelmes, hogy szétrobban a csap. Vicces lenne, de biztos fizethetnék egy vagyont miatta.

A bejegyzés trackback címe:

https://kulfoldi-kalandjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr278156676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása