Külföldi kalandjaim

Első hóesés

2015. november 30. - Triekie

Fura novemberben havazást látni, főleg ilyen erőset. Bizony ez nem olyan, mint Magyarországon, itt nem havas eső esik, hanem a levegő melegsége ellenére is havazik. És másnap még meg is maradt, szóval ebből lesz még valami. Karácsonykor talán minden fehér lesz. Az itteniek szerint lehet, hogy térdig is fog érni a hó. Nagyon kíváncsi vagyok rá, mert akkora havat nem láttam még, vagyis nem emlékszek rá. Viszont ezzel el is jött a ténylegesen hideg. Úgy értem, hogy a nagy havazásban persze kint voltam és megnéztem mindent, élveztem. Aztán rájöttem, hogy annyira átfagytam és csurom vizes voltam a rám olvadt hótól, hogy vacogni kezdtem. Képeket is alig bírtam csinálni, mert pillanatok alatt vizes lett a képernyőm, amire nem reagált semmit a telefont, így kénytelen voltam törölni. Csak, hogy ezt úgy tudtam, ha nem volt rajtam kesztyű, minek következtében lefagyott a kezem. Ördögi kör, de végül egy papírzsepivel letisztogattam a telefont és fényképezgettem. Talán 1 órát voltam kint, de már annyira átfagytam, hogy mikor levettem a nadrágom rákvörösek voltak a combjaim a hidegtól. Ilyenkor annyira örülök, hogy van kád a szobámban. Egy forró kád víz után egyből felmelegedtem. Természetesen ki is fáradtam, túl nagy volt az izgalom és öregszek is. Csak vicceltem. Mindenesetre annyira jó volt, hogy nagyon hamar elaludtam, és így kipihenten ébredtem reggel, aminek különösen örültem.

Már most nagy a karácsonyi hangulat itt, a Black Friday pedig a legjobb dolog, bár nem veszek semmit, mert nem tudnám hova rakni. Pedig annyira jó lenne egy saját ház, ahova mindent össze tudnék vásárolni és még élvezhetném is. Cserébe élvezem azt a tömérdek mennyiségű csokit, amit összevásároltam, hátha még több fogam lyukas lesz. Bár szerintem már nincs fogam, ami ne lenne lyukas. Gáz, de hiába mosok fogat mindennap, sajnos ez genetika.

Hamarosan annyi hó lesz, hogy lehet majd hóembert építeni és hóangyalkát csinálni. A probléma ott kezdődik, hogy idetalálták ki a csizmát, ami nekem nincs, így be kell érnem a sportcipővel. Viszont annyira hideg van kint, hogy leginkább a szobában, - ahol jó meleg van -, gubbasztok.

Az emberek még mindig kedvesek és remélem, hogy azok is maradnak. Még mindig próbálom magam rávenni arra, hogy elmenjek beiratkozni az ingyenes angol nyelvtanfolyamra, de mindig húzom. Majd holnap ráveszem magam. Ahogy néztem a beosztást csak reggel vagyok, kihúztak estére, így lesz másfél nap szabadom, aminek most különösen örülök. Mosnom kéne, de nem jött össze annyi szennyes, így még várok egy kicsit. Legközelebb csak vasárnap leszek off-os. Péntek, szombaton viszont buli lesz a hotelben, sajnos dolgozok, viszont annak köszönhetően, hogy vasárnap nem, így szombaton munka után le tudok nézni, hogy milyen is.

A bejegyzés trackback címe:

https://kulfoldi-kalandjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr28128422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása