Külföldi kalandjaim

Sikertelen interjú

2015. november 17. - Triekie

Már meg sem ijedtem attól, hogy hívni fognak és angolul kell beszélnünk. Ki is találtam egy nagyon szép szöveget, magamban gyakoroltam, milyen kérdések lehetnek, mit fogok rá válaszolni. Bár nem tetszett ez a munkakör, mert general assistant volt megjelölve, ami ugye housekeeping is. Én pedig azt nem szeretném, mert tudjátok milyen, csak oda kell leginkább ember, nekem meg elegem lett. Ezért sosem szabotálnék egy interjút, távol álljon tőlem, de úgy voltam vele, hogyha sokat vagyok housekeepingen, ott hagyom a helyet. A megadott időpontban azért nem mondom, hogy nem voltam ideges. Vártam a hívást, de semmi. Anyuval is megbeszéltem egy találkozót utána, hogy be tudjak számolni, hogy mi is lesz.

Az időpont már rég lejárt, nekem meg indulnom kellett, így felöltöztem és elindultam. Majd rá negyed órára hívott újból, mikor már anyuval boltban voltunk, én meg megkértem, hogy hívjon vissza holnap, ha már ennyire nem volt képes az időt betartani. Persze nem mondtam, csak gondoltam. De másnap nem hívott, bár gondoltam, hogy nem fog, mert az ilyenek úgysem hívnak vissza. Sebaj, de legalább értettem, mert az a munka Yorkshire-ben lett volna egy camping-ben, az erdő közepén. És egész jól megértettem a telefonáló angolját, pedig riogattak, hogy ez a legnehezebb angol. Amúgy elárulom, szerintem a glasgow-i angol sokkal nehezebb. Gyorsan és hadarva beszélnek, a yorkshire-iek legalább lassan. Nem tudom, legalábbis nekem ez jött le.

A lényeg, hogy nem kaptam szerződést ide, hát annyi baj legyen.

A bejegyzés trackback címe:

https://kulfoldi-kalandjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr908085872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása