Külföldi kalandjaim

Szerződést kaptam, irány vissza

2015. november 17. - Triekie

A sikertelen interjú után, ami szerintem annyira nem volt sikertelen, csak hát lusták az angolok. Ez van, nem búslakodtam, mert tudtam, hogy mi jön utána. Nem kellett sokat várnom, kb. 2 vagy 3 nap után újrahívtak, hogy van szerződésem mehetek vissza. Nagy meglepetésemre Inverness mellé megyek kb 20 percre. Szóval már ismerem a területet, így nem lesz semmi újdonság ráadásul már rutinos vagyok itt. És nem mellesleg szeretem ezt a helyet, mindenki barátságos és kedves. Megint kezdődhetett az ivászat és búcsúzkodás.

Volt kollégáimmal beültünk a szokásos helyünkre és ittunk, beszélgettünk, jól éreztük magunkat. Annyira jó volt, bár utána nem nagyon tudtam aludni és hát hajnalban ugye indulás van. De mindez mellékes, hiszen jól éreztem magam. Mindenkivel, akivel sikerült találkoznom. Jó érzés, hogy ennyi embernek azért mégis csak fontos vagyok és nem csak akkor találnak meg, mikor hasznuk van belőlem.

Ez úton is köszönöm nekik a barátságot! Ezt kiérdemelték! Nemcsak a volt kollégáimban csalódtam kellemesen, hanem olyan emberekben, akikkel igaz elvesztettük a kapcsolatot, de azóta is jó kapcsolatot ápolunk.

És vár egy új hely, új emberek, új tapasztalat. Kíváncsi vagyok rá, izgatott vagyok. Newton Hotel jövök!

A bejegyzés trackback címe:

https://kulfoldi-kalandjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr928085878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása